dimarts, 25 de juny del 2013

Vídeo final de curs

Dj's... Heu arribat al final d'un camí, un recorregut en el que a vegades us heu trobat entrebancs, però que no han suposat un obstacle en el vostre objectiu, seguir endavant i aprendre, aprendre molt envoltats dels vostres companys dia a dia i dels vostres mestres.
Us desitjo de tot cor el millor, molta valentia i esforç per seguir aprenent, traçant un futur, perfilant el VOSTRE futur.
Em sento orgullosa d'haver estat la vostra mestra i n'estic segura que arribareu lluny, apunteu sempre amunt, a l'infinit, aconseguireu tot allò que desitgeu, només haureu de lluitar per tenir-ho...
Us estimo molt, l'escola se'm fa estranya sense vosaltres, us enyoraré,  Anna
                             
                           

4 comentaris:

  1. que bonic anna es precios numes en mirar aquestes fotos que ya no ens ferem mai mes et donan ganes de plorar m'ancantat el vidio et venen molts records de 3r i 4t...:( pero faltaves tu dient adeu amb la ma jajja

    molts petons!
    arianna perez

    ResponElimina
  2. que bonic que records en el pallerola casi ploru

    molts petons
    Santi Ruiz

    ResponElimina
  3. i jo encara miro el bolg XD
    Molt "xulo" per cert!!

    (Maria Park)

    ResponElimina
  4. M'encanta, identifica a la perfecció el nostre recorregut pel Pallerola !! jejeje
    molt bonic :D

    Andrea Moreno

    ResponElimina